пʼятницю, 29 червня 2012 р.

Золочів. Коропець. Ремезівці. Поморяни. Розгадів. Хоростець. Глинна


Дві області, три райони, їзда на фірі з ровером і ...не знаючи броду не лізь через річку Стрипа!!! (загальний мінімальний звітик...)
Щоб потрапити на південну Зборівщину і до вечора вернутися дому, довелося вставати о 3.45 ночі, крутити педалі на головний, сідати у порожню Львів-Золочів, проте вже перед 7-ю ранку я в Золочеві. 


Швидко вибираюся дорогою на верх с.Вороняки (на заголовній фото якраз ще напів-сонний і вологий Золочів). Потім був спуск вниз, переїзд через с.Ремезівці в кінці якого стояла ось така автобусна зупинка


Це я наближаюся до с.Коропець (асфальт закінчився перед с.Підгір'я)


Поснідавши у с.Бібщани, незабаром потрапляю до відомих Поморян. У центрі відчинений тільки один магазин. Шлях вгору до деревяної церкви веде від цієї мурованої Пр. Трійці


Біля вівтаря деревяної лежать два камені з написами


Колишній костел використовують на церкву


Поморянський замок потопає у джунглях...


Після нього поворот праворуч і я потрапляю до Зборівського р-ну на Тернопільщині. Асфальтівка приводить до с.Розгадів. Фоткаю дер. церкву і бачу в долині стару будівлю млина


Відразу біля церкви будівля і памятник Роману Купчинському. Нижче - тризуб з хрестом


З Рогдадова я поїхав до с.Кальне, там повернув у долину і польовою дорогою дістався с.Годів. Після Годова мене обігнав молодий фірман. Згодом я вже доганяю його і питаю чи ці хати то Йосипівка. Говорить, що Йосипівка далі. Пропонує підвезти з ровером. Погоджуюся. Хлопець їде у Хоростець до млина. Розговорилися. Питаю чи зможу в с.Футори переїхати через Стрипу до с.Калинівка. Хлопець відповідає, що єдиний переїзд давно у воді (показує глибину майже на пів коня), ним ніхто не користується. Радить в Калинівку з Футорів їхати через м.Зборів. Кепські справи - це ж забере трохи зайвого часу! Висадив мене у с.Йосипівка біля дер. церкви. Далі полем я виїхав на дорогу Зборів-Бережани біля с.Хоробрів. Це вже Козівський район. А незабаром через с.Хоростець опинився на дорозі Зборів-Козова. Вид на Хоростець з дороги в сторону Козової


У с.Глинна трохи поблукав, врешті виїхав на дамбу немалого озера


На іншій стороні - села Малі і Велика Плавуча. У Мал. Плавучій повернув ліворуч і польовою дорогою дістався до с.Красна. Звідти єдина дорога до Зборова. На початку с.Футори спустився до якоїсь хати і питаю чи зможу тут дістатися на той берег. Але ні, не вийде, кажуть місцеві - хіба що човном! Поїхав далі, в селі повернув ліворуч на раніше згадувану переправу. Дорога веде до Стрипи. І тут я приїхав -  у найнижчому місці дороги річка знайшла місце і течія зробила глибину


Ліворуч хтось колись накидав патиків, які вже частково під водою. Я пробував без ровера перейти - та яке там! Запросто можна провалитися вище колін! Довелося вернутися на дорогу і гнати до Зборова, потім через с.Погрібці до потрібного с.Калинівка, робити фотки і назад на залізничну станцію. Щастя, що встиг на електричку 14.07, інакше чекав би більше 3-х годин...

Підсумок: загальна відстань - 111 км. (петля від Золочева до Зборова - 84 км.). Все що хотів побачив-зафоткав, правда ціною немалих зусиль...

Сподобався пост? То поділіться ним в соцмережах (кнопки під постом)!

Гігантський інтернет-архів   "ДЕРЕВ'ЯНІ ЦЕРКВИ ЗАХІДНОЇ УКРАЇНИ"

1 коментар:

  1. Вид Поморянського замку засмутив, сумно. А хрест з тризубом трохи виправив ситуацію.

    ВідповістиВидалити