середу, 30 березня 2016 р.

Дубно


Протягом останнього місяця потрапити до старовинного Дубна і одної відомої його околиці мені хотілося щодень то більше… Був у цьому місті давно, тому захотів знову… Попри невдалі спроби я таки дістався туди, побачив немало і навіть встиг відвідати знаменитий… Але про це в іншому пості) Поїхали на екскурсію по Дубно!


Для одноденних економ-мандрівників повідомлення – громадський транспорт зранку зі Львова до Дубно не їздить! Ніякий! Можете добиратися через ніч потягом, або маршрутками з пересадкою, проте це не мій вибір. Єдиний варіант, який я знайшов – зареєструватися на сайті blablacar.com.ua – це сервіс, що «об’єднує водіїв і пасажирів, яким по дорозі». Зручна і корисна річ – пасажир вибирає напрямок, який його цікавить і переглядає пропозиції водіїв, які їдуть з потрібного вам міста «А» до міста «Б». 


Мені особисто потрібно було «Львів-Дубно» з виїздом як найраніше зі Львова. Після перших невдалих спроб (коли я питав чи є вільні місця, виявлялося що заброньовані або водії не відповідали), все ж вдалося за два дні до планованого виїзду зконтактуватися з одним постійним водієм і забронювати місце до Дубно (у цьому напрямку їде багато водіїв, але небагато хоче підвозити до цього міста). Отож, виїхали ми о 6.30 ранку зі Львова і вже через дві години я вийшов на об’їзній дорозі цього райцентру Рівненщини. Мене висадили навіть в кращому місці («біля літака»), адже звідси до центру Дубно найближче - всього кілометр…
01.

По вулиці Шевченка відразу побачите колишній монастир кармеліток (сьогодні Свято-Варваринський жіночий монастир УПЦ КП) а також госпіс
02.

Зайшов я на подвір’я через центральні ворота…
03.

Гарна перспектива, правда?
04.

Головний вхід госпісу
05.

Таке от покриття має згадана вул. Шевченка, якою мені йти до центру Дубно…
06.

Незабаром по тій же правій стороні ви неодмінно побачите щось ніби як парк для дитячих розваг…
07.

В парку встановили нереально круті скульптури з дерева! Кожна скульптура чи композиція вирізьблена з …суцільного стовбура!!! А якість - це просто казка! Такого я тут зовсім не очікував побачити… Пані з веслом в засипаному землею човні сіла на мілину…
08.

Русалка причепилася до гігантського коропа…
09.

Чотири персонажі з нашої історії, мабуть… Починаємо з козака… Як живий, чесно)
10.

Ангел з кулею в руках, на якій стоїть тризуб…
11.

Так розумію один з князів Київської Русі…
12.

Ну і біля стосу книг стоїть сам Михайло Грушевський… А погляд в нього, ну це просто не описати… Таке враження, що він реально дивиться тобі в очі через окуляри без скла…
13.

Поблизу ви будете вражені цілою композицією персонажів українських народних казок…
14.

Деталізація і акуратність роботи просто шокує!
15.

Поруч ще одна фантазія і все це, повторюю, з суцільного стовбура дерева!
16.

Вигляд з протилежної сторони…
17.

Я б розглядав ці витвори мистецтва ще довго, але час невблаганний і пройшовши ще трохи потрапив у саме серце Дубно – на площу Незалежності…
18.

Як на мене, її акцентом сьогодні є жовта споруда – тепер тут Будинок дитячої творчості (колись був Будинок контрактів ХІХ ст.).
19.

Ох, люблю перспективи…)
20.

Вигляд цього ж будинку з протилежної сторони…
21.

Йду вулицею Кирила і Мефодія вниз, до колишньої синагоги (ХІХ ст.)…
22.

Все що з неї залишилося…
23.

Якщо йти цією вулицею в протилежну сторону, тоді в самому її кінці вас чекає костел Св. Яна Непомука 1832 р.
24.

Ліворуч від костелу сам Ян Непомук закривши очі гріється на яскравому весняному сонечку…)
25.

Навпроти костелу будівля тепер медичного коледжу…
26.

Стара збережена забудова по вул. Свободи…
27.

В цьому антикваріаті все ще живуть…
28.

Вийшов на центральну вул. Д. Галицького. Тут не можливо не зауважити типово російську церковну архітектуру – церкву святого Іллі 1908 р.
29.

Брама була відчинена – зайшов подивитися на церкву зблизька..
30.

Сонце цього дня світило в очі як влітку…
31.

Вид на церкву з площі перед міськрайонним судом…
32.

Збоку площі пам’ятник молодому Тарасу Шевченку…
33.

Трохи далі по цій же вулиці Д. Галицького є цілий комплекс давнього монастиря бернардинок XVII ст.
34.

Величезний костел з дзвіницею частково відновлений – тепер тут Миколаївська церква
35.

Вид з головного входу…
36.

Поруч лякає виглядом колись Луцька брама 1623 р.
37.

Така вона масивна трохи…
38.

Наразі не можуть її відновити..
39.

Навпроти Миколаївського церкви починається вул. І. Франка. Вона прямує вниз, а в її кінці праворуч в гарному місці стоїть Преображенська церква 1643 р. колишнього Спасо-Преображенського монастиря…
40.

Якщо підняти голову догори…
41.

Вид зі сторони берега річки…
42.

А ось і сама тиха Іква, яка тут робить поворот…
43.

І насамкінець швидкої прогулянки по старій частині Дубно – класний пам’ятник (в центрі, біля головної вул. Д. Галицького) нашій заздрості у вигляді злої жаби, яка дусить чоловіка…)))
44.

Також я побачив деревяну Георгіївську церкву в районі «Сурмичі». Можливо, у місті є ще якісь цікаві речі, проте в мене ні часу ні інформації про них не було... 

Вже скоро прогуляємося по найхітовішій атракції Дубно – по місцевому замку.
45.

Дочекайтеся, не перемикайтеся! )

Сподобався пост? То поділіться ним в соцмережах (кнопки під постом)!

Гігантський інтернет-архів   "ДЕРЕВ'ЯНІ ЦЕРКВИ ЗАХІДНОЇ УКРАЇНИ"

1 коментар:

  1. Привіт!
    Мене звати Віктор Полянко. Я веду блог про мандрівки і зараз я підготував огляд найбільш цікавих розповідей про подорожі Україною від інших мандрівників (https://mandrivnik.wordpress.com/2017/05/23/%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%b3%d0%be%d0%b4%d0%b8%d0%bd%d0%b0-2-60-%d0%bc%d1%96%d1%81%d1%86%d1%8c-%d0%b4%d0%b5-%d0%b1-%d1%85%d0%be%d1%82%d1%96%d0%bb%d0%be%d1%81/).
    До нього я включив і твою розповідь "Дубно" - вона реально захоплююча і надихає на те, щоб поїхати і побачити все те на власні очі. Єдине, що мені б ще хотілося, це вказати ім'я та прізвище. Можеш мені надіслати їх на polyanko_victor@ukr.net?
    Дякую!
    І бажаю нових неймовірних мандрівок!
    Віктор Полянко

    ВідповістиВидалити