середу, 24 серпня 2016 р.

Свірж. Замок

День Незалежності - вихідний, тому вирішив якось це відзначити, тим більше, що цього місяця не вдалося ніде вирватися... Після попередніх довгих роздумів мій вибір зупинився на Свіржі, точніше його замку, в якому, звичайно, я вже не раз був (востаннє десь в другій половині 2000-х рр.), то чому не освіжити в пам'яті раніше побачене?

Подумав, що цікаво було б згадати давні-давні часи, коли я з однокласником вперше поїхали туди на велосипедах (в мене був дорожник "Турист"). Погоду обіцяють нормальну. Виїхав з дому о 8.30. Попереду, як показав Гугл, мене чекає непростих (по рельєфу) 53,5 км. Від кільцевої до Бібрки тепер чудовий рівненький асфальт і що найголовніше з виділеним узбіччям (на жаль, в межах Давидова асфальтованого узбіччя практично нема!), тому не заважаючи на те, що перед поїздкою мій велосипед більше часу стояв, аніж їздив, я ризикнув випробувати на собі раптове фізичне навантаження.

До речі, мій новий канал на YouTube !

До Свіржа майже "залетів" як ракета - 55 км. за 2 год. 15 хв., правда дорога туди (хто не їздив велосипедом) точно не для слабаків! Найстрашніше з моїми вузькими колесами було спускатися до Бібрки) Підйом в Стоках подолав не злізаючи з велосипеда, правда довелося вперше використати 8 передачу (в моєму велосипеді максимум 9-ть). У Свіржі пробув понад півтори години. Якось пощастило, що в той час до замку приїхав його охоронець(?) і впустив мене і ще якусь російськомовну сімейку всередину подивитися, тому ще зробив фото з верхнього і нижнього подвір'їв замку. В самій будівлі нічого не змінилося, всередині все порожнє... 

Дорога назад, як і очікував виявилася нааабагато важчою - мабуть, не розрахував сили + почав дути зустрічний вітер + вийшло з-за хмар сонце... Тому назад педалював додому цілих три години, та ще й задниця від сідла майже затвердла))) В сонячну погоду Свірзький замок обовязковий до відвідання - від автостанції біля перехрестя Зеленої/Луганської (біля ДБК) досить регулярно ходять маршрутки Львів-Свірж-Перемишляни, тому... не сидіть вдома, поїдьте відпочиньте! 

Коротка вело статистика:
- накрутив всього -  110 км.
- максимально розігнався до - 52,4 км/год
- середня швидкість була - 20,6 км./год
- час в дорозі 5 год. 23 хв.

Далі тільки вибрані фото. 

01.
02.
03.
04.
05.
06.
08.
09.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.


Сподобався пост? То поділіться ним в соцмережах (кнопки під постом)!

Гігантський інтернет-архів   "ДЕРЕВ'ЯНІ ЦЕРКВИ ЗАХІДНОЇ УКРАЇНИ"

6 коментарів:

  1. А чому не записуєте свої поїздки на Strava http://strava.com ?

    ВідповістиВидалити
  2. На телефон заінсталювати програмку Strava, включити gps в телефоні, і записувати поїздки. Ось тут колега трохи розписував про неї http://www.tivasyk.info/2012/05/blog-post_5757.html

    ВідповістиВидалити
  3. в мене нема можливості інсталювати програми в телефон, бо він в мене простий. не сучасний

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже шкода, бо їздите Ви багато.

    ВідповістиВидалити
  5. насправді, я раніше їздив частіше в т.ч. і на велосипеді, тепер набагато рідше - в теплу пору року нема вільного часу на це, а зимою некомфортно і все чорно-біле навколо...

    ВідповістиВидалити