середу, 28 грудня 2016 р.

Підсумок року 2016


Такого я на блозі ще не робив – чому б не згадати де мене носило в 16-му році і які емоції від поїздок все ще пам’ятаю…


Вибрав 20 більш-менш відомих місць. В одних був не раз, але давніше, в інші навідався вперше. Писатиму за хронологією…


СІЧЕНЬ

З найкращою у світі сестричкою і тільки заради неї вирушаю до ТЕРНОПОЛЯ, подивитися на найбільшу, найвражаючу, най-най-най шопку в усій Україні ! Цей шедевр бачу вже третій раз і щоразу дивуюся як таке могли зробити і не просто, а так, що багато персонажів ще й рухаються ! Якщо ви ніколи не бачили цієї шопки ДУЖЕ рекомендую поїхати і подивитися ! Шедевр стоїть з початку Різдва до Стрітення (якщо не помиляюся).


ЛЮТИЙ

Вже на самому початку місяця беру під руку найпозитивнішу і найгарнішу у світі сестричку і стартую до давно не баченого ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА. Місто в яке колись я вперше закохався на самі вуха і ця симпатія стала ще сильнішою після цьогорічних відвідин столиці Прикарпаття. Тут приємна аура, на вулицях багато цікавих деталей, все зроблено зі смаком, хочеться неспішно прогулятися вуличками… Навіть незважаючи на відсутність сонця… Звичайно, рекомендую!


Моя реклама
http://decerkva.org.ua/book.html

А ще рекомендую замовити її, поки вона ще є) Зробити це просто!

В середині лютого наважився поїхати «на природу» - захотілося вперше побачити вихвалений всіма ВОДОСПАД ШИПІТ на Закарпатті. До цієї поїздки я не бачив справжніх водоспадів, тому від Шипоту був в повному захопленні ! Приїхав в «не сезон» + внизу снігу вже не було, а вгорах його ще багато і він швидко танув, тому водоспад потужно ревів-шумів і його силу просто відчуваєш коли стоїш біля нього ! ОБОВЯЗКОВО рекомендую !


Лютий був для мене дуже урожайним – в кінці місяця погнав на вічно загадкову для мене Волинь, а точніше, хотів згадати собі найцікавіше місто західної Волині – ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ. Безперечно симпатичне і цікаве старезне місто, в якому збереглося немало давніх церков… Вартує відвідання + рекомендую знайти трохи часу, щоб поїхати до жіночого монастиря в селі Зимне (недалеко на південь від Володимира)…


В передостанній день цього насиченого поїздками місяця мене разом зі знайомим знову потягнуло на Закарпаття – цього разу брали план максимум – САНАТОРІЙ «КАРПАТИ» + ЧИНАДІЄВСЬКИЙ ЗАМОК + МУКАЧЕВО. В «Карпатах» був давно, хотів побачити ще раз. Побачив. Не можливо забути ці черепичні дахи з високими коминами, та й саме мальовниче місце надихає на релакс! Замок в Чинадієвому побачив вперше – так собі, потребує відновлення… Про Мукачево не писатиму, оскільки ходив його вулицями незліченну кількість разів і вважаю це місто найгарнішим і найцікавішим на Закарпатті !


БЕРЕЗЕНЬ

Перший місяць весни – я змінюю напрям поїздок і вже лечу на Рівненщину. Ще раз пройшовся райцентром РАДИВИЛІВ – дивовижно, як місто майже всім відрізняється від не так далеко розташованого міста Броди (вже у Львівській області). Тут і архітекура інша і люди частіше говорять суржиком… А все тому, що Радивилів колись був під владою Російської імперії і поблизу міста проходив державний кордон між «двома цивілізаціями»…


В двадцятих числах березня мене понесло знову на зачаровану блакитноколірну Волинь – сильно засумував за давно не баченим облцентром – старовинним ЛУЦЬКОМ. Вражень від побаченого просто море ! Словами це все описувати марна робота – поїдьте, походіть, роздивіться і зрозумієте, що Луцьк як магніт тягне до себе знову і знову… Для мене столиця Волині наразі на першому місці серед обласних центрів західної України (Львів, звичайно, не в рахунок) за кількістю, різноманітністю і якістю побаченого ! Прямий і найбільший конкурент це – Чернівці, до яких я в 2016 році через різні причини не дістався ( Так що відвідати Луцьк має бути в обов'язковій програмі будь-якого туриста !)


Наприкінці березня думав-думав і надумав прогулятися розлогим і старим містом ДУБНО на Рівненщині. Як і в багатьох інших містах/містечках я тут був, але десь в 2000-х роках. Дубно по своєму цікаве… Та сьогодні тут найбільш популярним є відвідання місцевого замку над тихоплинною річкою Іква. Варто приїхати сюди, тим більше, що Дубно розташоване при київській трасі…


Поїздку до Дубно я планував так, щоб встигнути в цей день ще відвідати ТАРАКАНІВСЬКИЙ ФОРТ, який я побачив уперше. Що я вам скажу… Мабуть, це найсильніші за цей рік враження від одного об’єкту, які в мені ще будуть довго жити… Вражаюча, шокуюча руїна серед лісу з дивовижно містичною енергетикою! Якщо хочете випробувати свою нервову систему на міцність – спробуйте приїхати сюди одні, в безвітряну погоду і постояти в цій майже гробовій тиші хоч хвилинку…


КВІТЕНЬ

Коли в новинах всі пишуть, що пів України пхається в цей місяць до заквітчаного в рожевий колір УЖГОРОДА, то я не витримав і також поїхав вже в переповнену сонцем столицю Закарпаття. Був тут колись декілька раз… Тепер встиг побачити не тільки сакури, які вже відцвітали, але й незважаючи на дуже обмежений час відвідав майже всі цікаві об’єкти, крім хіба замку і скансену (музею)… В Ужгороді все якесь таке намішане, не дуже вражаюче розмірами, єдине що мені тут подобається це – річка Уж з набережними… Попре все, вважаю, прогулятися і відчути «свій Ужгород» все таки варто!


ТРАВЕНЬ

Так сталося, що не мав змоги поїхати…

ЧЕРВЕНЬ

В середині спекотного першого місця літа разом з іншими велосипедистами за 20 км. від Львова відвідав (удруге) фестиваль "ЗАШКІВ – ЗЕМЛЯ ГЕРОЇВ». Це звичайно виглядає захоплююче, коли дивишся згори на велике озеро, на його березі чимала сцена, а перед нею, на схилі, величезна кількість наметів, мешканці яких приїхали на цей захід, щоб почути українські гурти і «відірватися» під драйвову музику! Тут витає дух братерства і взаємодопомоги… Незабутня атмосфера кличе приїхати сюди ще раз…


24 червня мега-зустріч року 2016! Несподівано на дорозі Самбір-Львів я випадково наздогнав двох вело-туристів, які, як виявилося, крутили педалі з ….Франції через Україну аж в Середню Азію ! Ніколи до цього наживо не бачив таких відчайдухів і тим більше не спілкувався зі справжніми французами ! За цих пів дня було стільки незабутніх емоцій, скільки за цілий рік важко назбирати ! Шкода, що Жером і Сесіль не змогли потрапити до своєї мети (вимушено вернулися з Румунії додому), але цю зустріч я назавжди запам’ятаю! 
   
ЛИПЕНЬ

На велосипеді з новим знайомим зі Львова вирішили проїхатися до МОНАСТИРЯ В КРЕХОВІ. Як на мене, цей монастир стоїть не тільки в мальовничому місці, а ще й найгарніший і найдоглянутіший з усіх більших монастирів Львівщини. Близько і зручно для відвідання, особливо в сонячну погоду!


СЕРПЕНЬ

На День Незалежності вирішив спробувати чи мої ноги накрутять трохи більш сто кілометрів дорогами з важким рельєфом. Моя ціль – ЗАМОК У СВІРЖІ (Львівщина). Чимало раз тут був сам і не сам… Ніяких відчутних змін не видно протягом понад десяти років… В гарну погоду вартує приїхати сюди і просто насолодитися навколишніми краєвидами і подивитися на мальовничий відблиск замку у водах ставу !


ВЕРЕСЕНЬ

Ще один місяць, коли не вийшло вирватися з кола «дім-робота-дім»…

ЖОВТЕНЬ

В один день зміг побувати в двох містечках – БІЛЬШІВЦІ та ГАЛИЧ (Франківщина). В Більшівцях ніколи не був, тому мені природно цікаво що ж там збереглося… Щось і збереглося… В Галич заїхав в «надцятий раз» - найцікавіше там, як на мене, частково відновлений замок на Княжій горі, яка височить над центром містечка… Ну і панорама з гори…


ЛИСТОПАД

В передостанній місяць року після довгих роздумів «куди б і на один день і щоб побачити багато» мій вибір зупинився на БЕРЕЖАНАХ – наймальовничішому і найцікавішому містечку західної Тернопільщини. Тут і природа і руїни і не руїни і все одне біля одного… Я б рекомендував для відвідання в сонячну погоду – будете мати свіжі враження !


В кінці цього місяця зі знайомою зганяли до СКЕЛЬНОГО МОНАСТИРЯ В РОЗГІРЧЕ (ніколи там не був) і попутно погуляли по місті СТРИЙ (був дуже багато разів). Монастир виявився дуже скромними видовбаними в каменях «келіями» на схилі не високої гори… Особливо дивитися там нема на що…


ГРУДЕНЬ

Фінальний місяць 2016-го, в якому я вирішив поставити жирну крапку своїм цьогорічним поїздкам, тому відправився зі знайомим в заселене мадярами (угорцями) місто БЕРЕГОВО на Закарпатті. Симпатичне тихе місто з європейською архітектурою в його центрі, відоме передусім своїми термальними басейнами, заради яких сюди їдуть туристи хтозна звідки! Тут був уперше, Берегово мені сподобалося, тому можу рекомендувати його відвідання + заодно поплавати в теплій цілющій воді !



Крім немалої кількості поїздок, як завжди в межах західної України і на один день, цього року вперше склала компанію моя супер-сестричка, а також вперше взяв у попутники трьох нових людей.



Отже, у 2016 році було всього 17 поїздок, з них три – велосипедом (зрозуміло, за дорогу не платив нічого). За тих 14 поїздок витрати на дорогу (з/до Львова + маршрутки по Львову) = 1 317 гривень.



Такий-от був рік. Можете в коментарях писати про свої найбільш вражаючі поїздки за 2016-й.

Бажаю всім, щоб в наступному році було здоров’я, бажання і можливість подорожувати туди, де ви давно або недавно мріяли ! Нехай ваші мрії обов’язково здійсняться ! 

Сподобався пост? То поділіться ним в соцмережах (кнопки під постом)!

Гігантський інтернет-архів   "ДЕРЕВ'ЯНІ ЦЕРКВИ ЗАХІДНОЇ УКРАЇНИ"

2 коментарі:

  1. Що й казати, рік у Вас вийшов вражаючий! Я щиро заздрю Вашій активності та різноплановості мандрівок. А що плануєте на 2017?

    ВідповістиВидалити
  2. Не вважаю, що рік "вийшов вражаючий", просто була можливість і час, то їхав..) Та й все залежить з ким порівнювати )

    На 2017 - й грандіозних планів наперед не будую... Не відомо як буде з вільним часом і можливістю мандрувати... Хотілося б вирватися за межі західної України або, наприклад, вилізти на якусь високу гору...) Побачимо )

    ВідповістиВидалити